samedi 24 février 2007

De mon temps...

A cette époque, on comprenait mieux les panneaux...


1 commentaire:

biLly a dit…

erm...!
i have a dream, and i always want to shot picture of signboard ... and my dream is to shot all the signboard around the world into my camera...